Peale uuendamist veateade “Kasutajate arvu päring ebaõnnestus. See võib viidata sellele, et kasutate vananenud andmebaasiserverit või teie andmebaasifail vajab uuendamist”

Esmalt tuleks kontrollida Firebirdi versiooni, mis peaks olema 2.5. Kuidas kontrollida Firebirdi versiooni loe lähemalt juhendist: http://juhend.intellisoft.ee/faq/kuidas-kontrollida-firebirdi-versiooni/ 

Seejärel tuleks teha Profitis varukoopia(d) firma(de)st. Varukoopiat on võimalik teha ainult serverarvutis. Varukoopia tegemise kohta juhend: http://juhend.intellisoft.ee/varukoopiad/ 

Peale varukoopiate tegemist sulgeda Profit. Üle interneti kasutuse korral teavitada ka kõiki teisi, et kõik sulgeksid Profiti.

Laadida alla dbconvert.zip meie kodulehelt Lae Profit alla->Edasi Profitit alla laadima->Lae andmebaasi konverteerija allaPakkida lahti. Avada seejärel dbconvert programm. 

Avaneb Profiti andmebaasi konverteerija, kus on võimalik ette näidata andmebaas (teie firma andmebaasifail), vastavalt sellele lisatakse automaatselt varukoopia ja uus andmebaas read. Kasutaja SYSDBA ja salasõna kas masterkey või teie poolt seatud salasõna. Andmebaasi ja uus andmebaas järel võimalik valida Firebirdi versioon.

Seejärel võimalik vajutada Alusta. Andmebaasi hakatakse konverteerima. Kui andmebaasi konverteerimine on lõppenud kuvatakse küsimus:

Võib vajutada Jah, kuna vana andmebaas säilitatakse samuti. Seejärel kuvatakse teade andmebaasi eduka konverteerimise kohta ning kuvatakse vana andmebaasi nimi:

Peale seda võib Profiti uuesti avada ning vaadata ODS versiooni alt paremast nurgast vajutades FB 2.5 peale avaneb väike aken, kus on näha ODS versiooni (peaks olema 11.2):

Kui teil on mitu firmat siis kõik firmad tuleb samamoodi konverteerida. Oluline on kindlasti ka kõikidest firmadest teha enne varukoopia, et vajadusel oleks võimalik ebaõnnestumise korral pöörduda vana seisu juurde tagasi.

Kui konverteerimine mingil põhjusel ebaõnnestub võtke meiega ühendust aadressil anzeelika@intellisoft.ee või telefoni teel 740 5980.