Kui Profitis ei õnnestu varukoopiat taastada, siis tuleks kontrollida kas Profit on installeeritud või kas on õiged Unicode seadistused.
- Kontrollimaks kas Profit on installeeritud tuleks avada Start menüü ning otsida üles Control Panel/Juhtpaneel. Control Paneli all vajutada Unistall a program/Deinstalli programm. Avaneb programmide deinstallimise aken. Kontrollida kas seal on olemas rida Profit.

- Kui Profit on installeeritud kuid siiski ei õnnestu varukoopiat taastada tuleks üle vaadata Windowsi Unicode seadistused. Selleks tuleks avada Start menüü ning otsida üles Control Panel/Juhtpaneel. Control Paneli all vajutada kirjele Region/Piirkond. Avaneb regiooni seadete aken, kus teisel vahelehel on Administrative/Administreerimine. Seal on nupp Change system locale/Muuda süsteemi lokaati. Süsteemi lokaadiks tuleks valida Estonian ja seejärel teha arvutile taaskäivitus.

Selline veateade võib ette tulla, kui käivitamisel Outlook küsib millist Profile-i tuleb kasutada ja lahenduseks võib olla vaikimisi profiili valimine (st Outlooki käivitamisel profiili valimise dialoog ette ei tule).
vt lisaks MS dokumentatsiooni
Winmail.dat on põhjustatud Outlookist. Selleks, et kliendini jõuaks õige PDF fail on vaja seadistusi muuta registris.
Muutmiseks avage Run / Käivita (Windows + R kombinatsiooni abil)

Kirjutage regedit ja vajutage enter.

Avaneb Registry Editor. Avanenud aknas tuleb vasakult avada HKEY_CURRENT_USER. Seejärel alamkaustad Software, Microsoft, Office, 16.0, Outlook, Preferences.
Ehk siis reana: Computer\HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Office\16.0\Preferences
Paremal pool kus on veerud Name, Type ja Data vajutada parema hiireklahviga ja valida New -> DWORD (32-bit) value. Määrata nimeks DisableTNEF. Seejärel loodud rea peal vajutada parema hiireklahviga ja valida Modify ning määrata Value 1.
Taaskäivitada arvuti.
Profit võtab aluseks Windowsi Unicode seadistused. Selleks, et muuta tuleks avada Start menüü ning otsida üles Control Panel/Juhtpaneel. Control Paneli all vajutada kirjele Region/Piirkond. Avaneb regiooni seadete aken, kus teisel vahelehel on Administrative/Administreerimine. Seal on nupp Change system locale/Muuda süsteemi lokaati. Süsteemi lokaadiks tuleks valida Estonian ja seejärel teha arvutile taaskäivitus.

Selleks, et Windows saaks aru millist meiliprogrammi kasutada ei piisa teinekord ainult Default Apps all tehtud seadistustest. Sellisel juhul tuleks avada registry editor ja teha Computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Clients\Mail muudatus.
- Avada registry editor:
Avage Run / Käivita (Windows + R kombinatsiooni abil)

Kirjutage regedit ja vajutage enter.

- Avaneb Registry Editor. Avanenud aknas tuleb vasakult avada HKEY_CURRENT_USER, sealt edasi Software, alamkaust Clients ja veel omakorda alamkaust Mail
- Seejärel paremal pool kus on veerud Name, Type ja Data on Data osas näha “Mozilla Thunderbird”, vajutada (Default) osal parema hiireklahviga ja valida Modify. Muuta ise Mozilla Thunderbird asemel Microsoft Outlook. Vajutada ok.

Firebirdi versiooni saab kontrollida otse Profitist. All paremas nurgas kuvatakse FB ja versiooni number. Sellele vajutades avaneb väike aken kus on samuti näha Firebirdi versiooni.

Firebirdi versioon peaks olema 2.5. Kui Firebird on vanem kui 2.5 tuleks vana versioon eemaldada ja paigaldada uus. Enne vana Firebirdi eemaldamist soovitame Firebirdi kataloogist kopeerida ajutiselt kuskile mujale failid security2.fdb, kus hoiustatakse andmeid kasutajate kohta (kui faili ei kopeerita mujale tuleb kõik Profiti kasutajad uuesti luua, va SYSDBA). Juhul kui mõnes seadmes on andmebaasi asukoht asendatud aliasega võiks kopeerida ka aliases.conf faili.
Firebird 2.5 saate alla laadida meie kodulehelt: http://intellisoft.ee/lae-alla/ (Edasi Profitit alla laadima-Lae alla Firebird nupust).
Esmalt tuleks kontrollida Firebirdi versiooni, mis peaks olema 2.5. Kuidas kontrollida Firebirdi versiooni loe lähemalt juhendist: https://juhend.intellisoft.ee/faq/kuidas-kontrollida-firebirdi-versiooni/
Seejärel tuleks teha Profitis varukoopia(d) firma(de)st. Varukoopiat on võimalik teha ainult serverarvutis. Varukoopia tegemise kohta juhend: https://juhend.intellisoft.ee/varukoopiad/
Peale varukoopiate tegemist sulgeda Profit. Üle interneti kasutuse korral teavitada ka kõiki teisi, et kõik sulgeksid Profiti.
Laadida alla dbconvert.zip meie kodulehelt Lae Profit alla->Edasi Profitit alla laadima->Lae andmebaasi konverteerija alla. Pakkida lahti (oluline lahti pakkida, et .exe saaks kasutada kõiki kaasasolevaid faile ka). Avada seejärel dbconvert programm.

Avaneb Profiti andmebaasi konverteerija, kus on võimalik ette näidata andmebaas (teie firma andmebaasifail), vastavalt sellele lisatakse automaatselt varukoopia ja uus andmebaas read. Kasutaja SYSDBA ja salasõna kas masterkey või teie poolt seatud salasõna. Andmebaasi ja uus andmebaas järel võimalik valida Firebirdi versioon.

Seejärel võimalik vajutada Alusta. Andmebaasi hakatakse konverteerima. Kui andmebaasi konverteerimine on lõppenud kuvatakse küsimus:

Võib vajutada Jah, kuna vana andmebaas säilitatakse samuti. Seejärel kuvatakse teade andmebaasi eduka konverteerimise kohta ning kuvatakse vana andmebaasi nimi:

Peale seda võib Profiti uuesti avada ning vaadata ODS versiooni alt paremast nurgast vajutades FB 2.5 peale avaneb väike aken, kus on näha ODS versiooni (peaks olema 11.2):

Kui teil on mitu firmat siis kõik firmad tuleb samamoodi konverteerida. Oluline on kindlasti ka kõikidest firmadest teha enne varukoopia, et vajadusel oleks võimalik ebaõnnestumise korral pöörduda vana seisu juurde tagasi.
Kui konverteerimine mingil põhjusel ebaõnnestub võtke meiega ühendust aadressil anzeelika@intellisoft.ee või telefoni teel 740 5980.
Tegevused vanas serveris:
- Sulgeda Profit kõikides arvutites kus Profitit kasutatakse. Enne edasi tegutsemist veenduda, et kuskil keegi edasi ei kasuta seni kuni serverarvuti on välja vahetatud.
- Teha firma andmebaasist varukoopia! Kui on mitu firmat, siis igas firmas teha varukoopia. Kui Profitit ei ole installeeritud siis kopeerida firmade failid.
- Juhul kui serveris on ka installeeritud Profit, siis võiks kopeerida kogu Profiti kausta (Profiti kaust asub tavaliselt C:\Profit või C:\Program Files (x86)\Intellisoft\Profit)
- Selleks, et säiliks kasutajad on vaja Firebirdi kataloogist kopeerida security2.fdb fail (Firebirdi kataloog asub tavaliselt C:\Program Files (x86)\Firebird\Firebird_2_5\ või C:\Program Files (x86)\Firebird\Firebird_2_1\)
Andmed kopeerida kuskile andmekandjale ja toimetada uude seadmesse.
Tegevused uues serveris:
- Installeerida Profit kui soovitakse Profitit kasutada ka serverarvutis. Kui Profitit kasutada seal ei soovita, siis kopeerida üksnes andmebaasid kuhugi (näiteks luua C kettale uus kaust Andmebaasid vms kuhu andmebaasid paigutatakse)
- Installeerida Firebird 2.5 (32bit)
- Peale Firebirdi installeerimist avada Firebirdi kaust (asub tavaliselt C:\Program Files (x86)\Firebird\Firebird_2_5) ning asendada security2.fdb fail eelnevalt kopeeritud security2.fdb failiga
- Seadistada Zebedee:
- Laadida alla Zebedee pakk aadressilt intellisoft.ee/tools/zbdpack.zip
- Lahti pakkida allalaetud pakk ning installida zbd248Asetup.exe
- Allalaetud pakist kopeerid fbserver.zbd fail Zebedee kausta (C:\Program Files x86)\Zebedee)
- Tulemüüris avada TCP port 11965
- Suunata ruuteris TCP porti 11965 serverisse
- Avada arvutis administraatorina command prompt ning käivitada zebedee kataloogis käsk zebedee -f fbserver.zbd (luuakse zebedee protsess mida on näha Task Managerist)
- Proovida kas saab kliendiga ühendust luua
- Kui klient saab serveriga ühendust, siis panna Task Manageris Zebedee protsess kinni ja toimida edasi järgnevate punktide järgi. Kui ühendust ei saada tuleks vaadata üle eelnevad punktid.
- Avada arvutis administraatorina command prompt ning käivitada zebedee kataloogis käsk zebedee -n „Zebedee FB Server“ -Sinstall=C:\Program Files (x86)\Zebedee\fbserver.zbd
- Avada arvutis services, otsida üles Zebedee FB Server ning käivitada see
- Juhul kui serveris kasutatakse ka Profitit siis võiks kopeerida Profiti kataloogi üle (säilib sama versioon mida eelnevalt kasutati, samuti tuuakse üle kõik väljatrükivormid jm). Logimisel kasutada Mitme kasutaja versiooni linnukest!
Tegevused kasutajate seadmetes:
Peale serveri välja vahetamist võib olla muutunud andmebaasi asukoht. Vastavalt muutustele tuleb teha muudatused ka klientarvutis. Selleks vaadata üle kuhu serverarvutis andmebaas paigutati ning kontrollida üle ka serverarvuti IP (IP saab teada näiteks leheküljelt www.whatismyip.com)
Profit kuvab sisselogimisel veateate:

Suure tõenäosusega on Zebedee service kinni. Selleks tuleks avada start menüü ja sealt kaudu otsida Services ning avada see.

Services aknas otsida üles Zebedee protsess, tavaliselt nimega Zebedee FB Client. Seejärel selle peal vajutada parema hiireklahviga ning valida Start.

Peale seda ilmub Zebedee Fb Client järgi status Running. Kui teenus on käivitatud peaks õnnestuma Profitisse logida.
Profit võtab aluseks Windowsi kuupäeva formaadi seadistused. Selleks, et muuta tuleks avada Start menüü ning otsida üles Control Panel/Juhtpaneel. Control Paneli all vajutada kirjele Region/Piirkond. Avaneb regiooni seadete aken, kus kohe esimesel lehel Formats/Vormingud on Format/Vorming, kus tuleb valida Estonian (Estonia). Seejärel salvestada seaded vajutades nupule OK.
