Varukoopia taastamine ei õnnestu “varukoopia ei eksisteeri” või “index range error”

Kui Profitis ei õnnestu varukoopiat taastada, siis tuleks kontrollida kas Profit on installeeritud või kas on õiged Unicode seadistused.

  1. Kontrollimaks kas Profit on installeeritud tuleks avada Start menüü ning otsida üles Control Panel/Juhtpaneel. Control Paneli all vajutada Unistall a program/Deinstalli programm. Avaneb programmide deinstallimise aken. Kontrollida kas seal on olemas rida Profit.

  2. Kui Profit on installeeritud kuid siiski ei õnnestu varukoopiat taastada tuleks üle vaadata Windowsi Unicode seadistused. Selleks tuleks avada Start menüü ning otsida üles Control Panel/Juhtpaneel. Control Paneli all vajutada kirjele Region/Piirkond. Avaneb regiooni seadete aken, kus teisel vahelehel on Administrative/Administreerimine. Seal on nupp Change system locale/Muuda süsteemi lokaati. Süsteemi lokaadiks tuleks valida Estonian ja seejärel teha arvutile taaskäivitus.

Kuidas tasuta ja turvaliselt oma andmeid internetti varundada?

Oma andmete turvaliseks säilitamiseks soovitame kasutusele võtta tarkvara nimega Dropbox. Dropboxi tööpõhimõte on jälgida kindlaid kaustu Teie arvutis ja dubleerida nende sisu internetti. Kui Teie arvuti hävineb, varastatakse vms, siis tänu Dropboxile on Teil võimalik oma andmed turvaliselt Dropboxi keskkonnast kätte saada.

Profit varukoopiate seadistamine  Dropbox keskkonda :

1. Liituge dropboxiga. Installeerige programm oma arvutisse järgmiselt lingilt  http://db.tt/TQnauDZ  (nii toetate selle juhendi kirjutajat vaba dropboxi ruumiga).Või siit  www.dropbox.com.

2. Peale installeerimist tekib Teie arvuti My Documents kausta alamkataloog nimega Dropbox.

3. Avage Profitis varukoopiate seadistused. Määrake käsklus, et edaspidised Profti varukoopiad teakse My Documents\Dropbox kausta. Kontrollige kas Profiti varukoopiad jõuavad internetti Dropboxi keskkonda.

Põhjaliku eestikeelse artikkli Dropboxi kohta leiate siit: http://8371149.la02.neti.ee/kool/vanker/pilveteenused/konto_loomine2.html