Tarnija saadetud ostuhindasid on võimalik Profitisse importida. Selleks tuleb eelnevalt luua Excelis õiges formaadis tabel.
- A Meie kood
- B Tarnija kood
- C Meie nimetus
- D Tarnija nimetus
- E Ostu ühik
- F Hind – ostuhind, millest lahutatakse allahindlus
- G Allahindlus – allahindlus (protsentides), lahutatakse lahtrist “Hind”, tulemuseks on ostuhind
- H Juurdehindlus – juurdehindlusprotsent, salvestatakse ostuhindade tabelisse
- I Müügi ühik – ei kasutata
- J EAN
- K Kaubagrupp – kaubagrupi kood. Vastava seadistuse korral võib lisada uut grupi
- L KM grupp – kauba KM liigi kood. Vastava seadistuse korral võidakse lisada uut km liigi
- M E-pood – kui ei ole tühi, kaubale salvestatakse linnukese “e-pood” (st suvaline väärtus = “kaup on e-poes”)
Tehke tabelist koopia (Ctrl+C). Avage Profitis menüü Müük –> Kaubad, vajutage hiire paremat klahvi ja valige Ostuhindade import.

Importimiseks tuleb valida Tarnija, kelle ostuhinnad uuendatakse. Lisaks on võimalik valida Valuuta ja saab valida kas lisatakse uued kaubad ja parandatakse olemasoleva kauba nimetus, ühik ja ribakood.

Kui lisate linnukese Parandada olemasolevad kaubad (nimetus, ühik, ribakood) ette, siis:
- Kauba nimetus vahetatakse veeru C ehk Meie nimetus järgi.
- Ühik vahetatakse veeru I ehk Müügi ühik järgi.
- Ribakood kirjutatakse üle ribakoodi lahtris.
Kui lisate linnukese Lisada uued kaubad ette, siis lisatakse kaupade registrisse juurde märgitud koodi ja andmetega kaubad mille Meie koodi ei leitud.
Eelnevalt on näha ka lõikepuhvri sisu eelvaade. Kui kopeerisite andmed peale ostuhindade impordi akna avamist, siis saab Värskenda abil lõikepuhvri sisu eelvaadet näha. Kui lõikepuhvri sisu tundub korras olevat, siis võib vajutada nupule Alusta.
NB! Funktsiooni kasutamise ajal kirjutatakse paljude kaupade andmed. Soovitame enne importi teha varukoopia selleks, et võimalike probleemide korral andmeid oleks võimalik taastada.